piątek, 17 czerwca 2011

Platforma skręci w lewo?

Wybory parlamentarne zbliżają się drobnymi krokami. Kampania już się rozpoczyna.

Z tego, co widzę - Platforma ma zamiar pozyskać elektorat lewicowy. Przejście do PO Bartosza Arłukowicza i Joanny Kluzik-Rostkowskiej jednoznacznie pokazuje, że owa partia zatraciła swoją "prawicowość".

Zawsze myślałem, że na Platformę Obywatelską składają się: (a) politycy, którzy idą tam ze względu na potencjalne profity, (b) ludzie przestraszeni "ciemnogrodem" (czytaj: PiS-em) i głosujący ze względu na ten strach.

Myliłem się. Zajrzałem na Forum PO i przekonałem się, że istnieją ludzie autentycznie popierający tę partię i gotowi do działania na jej rzecz, mimo że zwycięstwo w wyborach ma już zapewnione.

Lecz ci ludzie, przynajmniej w większości - nie czytałem wszystkich wpisów, koncentrują się na poparciu, słupkach, sondażach i na tym, aby zgarnąć jak najwięcej mandatów.

Zobaczcie sami, do czego potrafią się posunąć, by wygrać wybory:
Wpis już chyba usunięty

2 komentarze:

  1. Niech kolega weźmie pod uwagę, że na tym forum próbuje wciąż pisać sporo osób, które po nie kochają. A przynajmniej nie w jej obecnej formie. I ten post też mi wygląda na taki. Tzn. ironiczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisanie ośmiuset postów i ponad czteroletni staż przy jednoczesnym zachowaniu czystego konta (tj. brak ostrzeżeń, bana) świadczy o zupełnie poważnym oddźwięku tego posta.

    OdpowiedzUsuń