środa, 5 maja 2010

Pierdoły dla dziecka - kontynuacja

Właśnie coś mnie tknęło i przeczytałem komentarze dla artykułu "Jak zapewnić dziecku dobry start?". Fantastycznie, znalazło się kilku rodziców, co parę lat temu wykupili dla swoich dzieciaków polisy. Teraz żałują...

Pewna Magda zadzwoniła do towarzystwa Aegon, aby po 5 latach oszczędzania zamknąć polisę. Teraz żądają od niej 61% kapitału, tytułem opłaty za wcześniejsze zerwanie umowy, manipulacyjnej, za ryzyko itd.

Z kolei internauta pseudonimem "siewieja" napisał: "Wypłata z polisy nie pokryła nawet mojego 10-letniego wkładu. Jak teraz sobie przypomnę te wizje «bogactwa», które roztaczał przede mną agent, to aż sam się sobie dziwię, że dałem się tak podejść".

Wystarczą nawet najprostsze usługi finansowe, aby po latach samozaparcia w oszczędzaniu mieć jako takie zyski.


Źródło: GoldSilver.com

12 stycznia br. kurs 1 grama złota wynosił ok. 104 zł, a dziś wynosi aż... 111 zł (wg e-kursyzlota.pl, 2.05.10 r.). Niby to niewiele, ale wyobraź sobie zyski z wieloletniej inwestycji i to dla kilku uncji złota (1 uncja = 31,1 g)! W złocie siła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz